Man besteeld vrouw, wat kan er tegen gedaan worden?

Franciscus
Berichten: 38771

#16 , 05 mar 2010 19:41

Wel ikzelf en enkel anderen hebben hier de mogelijkheden gegeven die er nu zijn.
Gezien ik niet weet wat er juist aan de hand is - ik heb een vermoeden dat dit niet het hele verhaal is - kunnen wij - ik enkel die punten aanhalen en de wijze waarop men daarvan gebruik kan maken.

Het beste is dus dat uw zus zelf reageert gezien ze de leiding heeft van iets ??? zal ze dan ook slim genoeg zijn om te weten wat ze doet in dat geval en dan zal het ook wel in deze situatie - anders art 71 swb??
(liefdesdwang waaraan ze niet kon weerstaan)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JohnD
Berichten: 3580

#17 , 09 mar 2010 00:03

Als we iedereen die naïef of die liefdesblind is moeten handelsonbekwaam verklaren dan...
Nou ja, als er een andere oplossing is mag die gekozen worden, maar de zus in kwestie is wel meer dan liefdesblind en naief in mijn ogen. Sommige mensen in de maatschappij moeten nu eenmaal tegen zichzelf beschermd worden.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

SXTC
Topic Starter
Berichten: 64

#18 , 10 mar 2010 21:31

ik kan je verzekeren dat mijn zus niet geestelijk onstabiel is of achterstaat als je dat bedoelt. Zij is afgestudeerd met hoogste onderscheiding en was de beste van haar klas. Nee, het papier dat hij haar heeft laten tekenen en waardoor ze nu in financiele schuld zit, heeft meneer haar laten tekenen op haar werk terwijl ze met clienteel bezig was en dus heeft ze zijn leugen geslikt en gewoon snel ne krabbel gezet om verder te kunnen doen met haar klanten.

Je moet er rekening mee houden dat hij op dat moment nog deed alsof hij haar graag zag terwijl hij achter haar rug vanalles lag te plannen, en dat is nadien maar pas uitgekomen.

Hij heeft wel ooit een blad willen laten tekenen dat zij haar rechten zou verliezen op haar eigen kind maar omdat ik haar had gewaarschuwd dat hij haar zo iets zou wille lappe, heeft ze deze keer niet zomaar getekend en is het kind uiteindelijk toch aan ons toegewezen.

Maar meneer heeft een heel netwerk vriendjes gebruikt om haar leugens wijs te maken en dit is de reden waarom ze overal is ingelopen, omdat ze er niet vanuit ging dat zij mogelijk allemaal logen omdat meneer hen dat had gevraagd. Er zijn verschillende voorbeeldjes die dat aantonen. Als je er enkele wil horen moet je dat maar vragen.

Reclame

Bijtje
Berichten: 755

#19 , 15 jan 2011 08:50

Het is de bedoeling, dat wanneer je iets ondertekent, dat je dit ook leest en begrijpt. Anders teken je best niet en vermoedelijk zal zij dat ook wel weten.

Terug naar “Andere”