beste leden ,
ben namelijk in faling gegaan op bekentenis op 22/09/2008 , op 18/05/2010 was het afsluiting faillisement waarbij de afrekeningen werden voorgelegd van de schuldeisers , op 8/06/2010 moest ik dan weer naar de rechtbank voor de verschoonbaarheid aan te vragen en daar was namelijk 1 schuldeiser die verzet aantekende tegen de verschoonbaarheid dan op 22/06/2010 weer naar de rechtbank daar kreeg ik te horen ik verschoonbaar werd verklaard op 12/07/2010 heb ik aangetekend het vonnis gehad waarop stond dat het faillisement gesloten was en dat ik verschoonbaar werd verklaard , de verschoonbaarheid werd bekend gemaakt in het staatsblad op 6/08/2010 , maar naar het schijnt heeft de schuldeiser ( die verzet aantekende ) nog 1 maand de tijd om beroep aan te tekenen tegen de uitspraak nu is mijn vraag 1 / is die 1 maand te tellen vanaf 22/06/2010 wanneer de uitspraak was op de rechtbank .2/ 1 maand vanaf 12/07/2010 als ik het aangetekend schrijven heb gehad van het vonnis of 3/ 1 maand vanaf 6/08/2010 als het verschenen is in het staatsblad .
ik hoor van alles heb zelfs gebeld naar de grifie en daar heb ik ook eindelijk geen duidelijk antwoord gekregen , want eerlijk gezegd ik zit er wel een beetjen mee verveeld alsmaar wachten en nog eens wachten en niemand waar ik eigenlijk een duidelijk antwoord van krijg waarvan ik zo een beetje zeker kan van zijn vandaar de vraag hopelijk kan er me iemand wat meer uitleg geven
groetjes ,