Verkoop auto in buitenland

HANSDR
Topic Starter

Verkoop auto in buitenland

#1 , 12 aug 2010 10:45

Beste,

In september ga ik rond trekken door Oost-Europa met mijn auto. De bedoeling is om de auto op het einde van de reis (in Roemenië) te verkopen en terug te reizen met het vliegtuig.

Ik ben op zoek naar de zaken die ik allemaal in orde moet brengen. Bestaat er een oplijsting van de papieren die moeten in orde gebracht worden om een legale verkoop te verrichten?

vriendelijke groeten
Hans

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 12 aug 2010 11:08

Beste,

In september ga ik rond trekken door Oost-Europa met mijn auto. De bedoeling is om de auto op het einde van de reis (in Roemenië) te verkopen en terug te reizen met het vliegtuig.

Ik ben op zoek naar de zaken die ik allemaal in orde moet brengen. Bestaat er een oplijsting van de papieren die moeten in orde gebracht worden om een legale verkoop te verrichten?

vriendelijke groeten
Hans
aangezien je in Roemenië die auto zal verkopen, vrees ik dat je een Roemeens forum zal moeten opzoeken om te weten welke papieren je in Roemenië nodig hebt om daar een legale verkoop te verrichten.

Reclame

Terug naar “Andere”