Schijnhuwelijk??????

b1972
Topic Starter

Schijnhuwelijk??????

#1 , 08 aug 2010 16:45

Ik ben nu 2 maanden geleden getrouwd met iemand van Afrikaanse origine.
Voor ons huwelijk was hij iemand, die bijna perfect was, was zeer behulpzaam, zeer lief alles wat je maar kon denken...
Nu 2 maanden later is hij iemand geworden die ik bijna niet herken...
Na 3 weken huwelijk is zijn moeder bij ons ingetrokken, ik zag dit helemaal niet zitten, maar het zou maar voor 2 maanden zijn... (er is nu een maand voorbij en het is niet te doen, gewoonweg niet)...
Ik weet me gewoon geen raad meer.
Ja hij heeft door ons huwelijk zijn verblijfspapieren gekregen...en ja zijn liefde voor mijn kan wel eens nep zijn...weet je na verloop van tijd begin je aan alles te denken...
Ik ben op, ik ga elke avond om 6 u naar mijn kamer zodat hij en zijn moeder gezellig beneden kunnen tv kijken...dit is geen leven meer...
Ik voel mij een vreemde in mijn eigen huis...
Ik heb er met hem al over gepraat maar dat brengt alleen maar meer ruzie met zich mee en dat kan ik niet meer aan..
Kan een huwelijk naar 2 maanden geanulleerd worden of wordt dit in het slechtste geval een echtscheiding??????? Weet iemand raad?????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette

#2 , 08 aug 2010 17:12

In geval U kan bewijzen dat het een schijnhuwelijk was kan het volgens mij zeker geannuleerd worden.

Misschien kan U informatie opvragen bij de cel schijnhuwelijken?
Hoelang kende U mekaar al voordat tot het huwelijk werd overgegaan?

http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht/we ... verklaring" onclick="window.open(this.href);return false;

b1972
Topic Starter

#3 , 08 aug 2010 21:40

Wij waren bijna 1 jaar samen.
In alle geval bedankt voor de informatie, ik ga er zeker achter vragen.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 10 aug 2010 19:50

U kan ook info bekomen bij oa de cel schijnhuwelijken in de meeste grote gemeenten of bij de dienst vreeldelingen in de gemeente.
deze zullen u zeker begeleiden in het opstellen van de nodige dokumenten.

Moeder mag die in België zijn - is die ingeschreven

Via kwI dadelijk vragen om uw adres te sperren van nieuwe inschrijvingen bij bevolking. Kwartierinspecteur weet wel wat hier mee bedoeld wordt - belding in bevokingsregister op vraag politie

Terug naar “Andere”