Beste,
Via mijn werkgever beschik ik over een bedrijfswagen (Opel). Het contract liep ten einde zodat ik een andere bedrijfswagen (Renault) kon bestellen. Aangezien de leasemaatschappij het contract van de eerste wagen (Opel) niet wou verlengen kreeg ik - om de tussenperiode te overbruggen - een voorlopige wagen (VW Golf) ter beschikking. Deze VW Golf was een leasewagen van een andere medewerker.
Nu beschik ik over mijn nieuwe wagen (Renault). Nu blijkt echter dat de VW Golf beschikt over winterbanden. De leasemaatschappij weigert de VW Golf in te nemen alvorens er terug zomerbanden worden op geplaatst. Volgens mijn werkgever dien ik op te draaien voor de extra kosten (aangestelde expert van de leasemaatschappij).
Ik werd niet op de hoogte gebracht over de aanwezige winterbanden, ik werd niet op de hoogte gebracht over de wissel tussen de zomer- winterbanden MAAR ik dien wel op te draaien voor deze kosten?!?!?!
Ik vind dat dit niet kan! Kan mijn werkgever zulke kosten rechtstreeks van mijn loon afhouden zonder mijn toestemming? Wat kan ik hier tegen doen?