door de fout van mijn boekhouder dien ik nu op mijn bvba een meerwaarde belasting te betalen met een bijkomende vermeerdering van 6% + nalatigheidsinteresten van 7 % en dit voor de periode van 5 jaar.
Ik heb van bij het begin van de verkoop steeds inlichtingen gevraagd aan mijn boekhouder wat ik moest doen voor die meerwaarde belasting in orde te brengen.
hij had gezegd dat ik gedurende 5 jaar het geld kon investeren en dat dit werd afgetrokken maar na heraalde malen gevraagd te hebben wat mijn belastingen gingen kosten zei hij verleden jaar dat ik nog een 15000 euro zou moeten betalen.
nu heb ik een controle gekregen van de belastingen en die sturen mij nu een rekening van 66000 euro + vermeerdering van 6000 euro + intresten van 7% op die 5 jaar wat mij nu een rekening geeft van 97000 euro
daar ben ik nu ni op voorzien en zal erdoor in de problemen geraken.
kan ik mijn boekhouder verantwoordelijk stellen voor deze blunder en ik denk dat de enige oplossing zal zijn mijn bvba met enkel deze schuld over te geven met eigendom van industriegrond en gebouw met kantoor.