Stond dat geld op een rekening op uw naam? Hadden zij volmacht op die rekening? Heb jij de rekeninguittreksels van die verrichtingen? Kan je hierop verwijzingen terugvinden dat deze zaken eventueel met uw geld werden aangekocht?an allemaal dienen als bewijs.het is ook zo dat ik een erfenis heb ontvangen van mijn ouders en hiervan hebben mijn grootouders alle maanden een mooi bedrag van afgetrokken !
Het hangt van de grootte van dat bedrag af of het legaal was.Stond dat geld op een rekening op uw naam? Hadden zij volmacht op die rekening? Heb jij de rekeninguittreksels van die verrichtingen?het is ook zo dat ik een erfenis heb ontvangen van mijn ouders en hiervan hebben mijn grootouders alle maanden een mooi bedrag van afgetrokken !
Kan allemaal dienen als bewijs.
dit stond op mijn huidige rekeningen. ik heb geen bewijs hiervan maar aangezien zij enorm veel geld kregen kan ik aannemen dat ze met deze winsten hun auto en appartement(deels) betaalden.Stond dat geld op een rekening op uw naam? Hadden zij volmacht op die rekening? Heb jij de rekeninguittreksels van die verrichtingen? Kan je hierop verwijzingen terugvinden dat deze zaken eventueel met uw geld werden aangekocht?an allemaal dienen als bewijs.het is ook zo dat ik een erfenis heb ontvangen van mijn ouders en hiervan hebben mijn grootouders alle maanden een mooi bedrag van afgetrokken !
Dat geloof ik niet. Aangezien het ook perfect mogelijk is dat kinderen niet altijd voor hun ouders moeten zorgen door een slechte band, geldverspilling, of andere redenen van billijkheid, geldt dit evengoed voor grootouders.Aangezien u door de grootouders destijds bent opgevangen is het kans zeer groot dat u tov hen onderhoudsplichtig bent ingeval van opname in rusthuis.
U kunt zich niet "indekken".
Dat uw grootouders voor u kindergeld krgen is een extra bewijs dat ze voor u hebben gezorgd en zal uw plicht tot onderhoud kracht bijzetten.
1 van de mogelijke redenen om niet te moeten instaan voor het onderhoud, is geldverspilling van de onderhoudsgerechtigde. De aankoop van een appartement en wagen kunnen hiervoor een aanwijzing zijn, maar op zich wel onvoldoende.Wat heeft een nieuwe auto van uw grootouders nu in te maken met onderhoudsplicht?