douane

gorens
Topic Starter

douane

#1 , 25 jun 2013 20:31

ik heb een vraagje

het is de eerste maal dat ik het vliegtuig neem naar het buitenland.
ik hebt mij geinformeerd en weet wat toegelaten en niet toegelaten is op mijn terugreis.
er zijn zaken die ik niet weet, als ik naar de douane Tel. op de luchthaven van Zaventem en mijn vragen stel , dan reageren zij erg kortaf en leggen zij de Tel. neer.

vraag (1)
stel ik ga op reis naar brazilie. ik vind op het strand aan zee in brazillie heel moooie schelpen, mag ik die dan meenemen naar terugreis ?

vraag (2)
ik vertrek in augustus naar brazillie. hoe ga dit te werk ? hoe kan ik mij intigreren in brazillie ?
ik hebt een meisje van brazillie leren kennen toen zij in belgie was voor 3 maanden. welke stappen zijn er nodig om bij haar te wonen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 25 jun 2013 22:20

Misschien eens vragen aan de Braziliaanse ambassade of consulaat?

marieke43

#3 , 26 jun 2013 10:41

hier eens op kijken mss? http://diplomatie.belgium.be/nl/Dienste ... ie/douane/" onclick="window.open(this.href);return false;
en idd de ambasade of consulaat van brazilie eens bezoeken/bellen, lijkt me ook een zeer goed idee.
en als je in brazilie bijkomende vragen hebt daar het belgische consulaat/ambasade opzoeken he :)

Reclame

Terug naar “Andere”