Hallo
ik ben nieuw hier en heb een vraag over een wagen die ik een tweetal maanden geleden gekocht heb.
Toen ik de eerste maal naar de wagen ben gaan kijken zag ik dat hij een beetje olie lekte aan een potje van de motor waarbij
ik de verkoper erop wees dat ik wel intresse had in de wagen maar dat eerst het euvel gemaakt moest worden alvorens ik de
wagen van hem kocht waarop hij me zij dat het geen probleem was en dat ik de week erop kon terug komen zodat hij ermee naar de garage
en naar de autokeuring kon gaan, dus ik de week erop naar de verkoper om de wagen te gaan ophalen en inderdaad het euvel bleek gemaakt
want hij toonde me een faktuur van wat er vervangen was en dat het opgelost was( dat faktuur van de garage het ik trouwens meegekregen)
nu dat ik naar mijn eigen garage ben geweest om een onderhoud blijkt het euvel helemaal niet opgelost te zijn geweest en heeft de verkoper met zijn garagist in principe een vals faktuur opgesteld en het euvel gemaskeerd, kan ik hier nog iets aan doen of heb ik geen poot om op te staan
gr.C