pv beschadeging wagen ter discussie.

konijntje1
Topic Starter

pv beschadeging wagen ter discussie.

#1 , 29 mei 2013 15:08

Beste,

Ik ben midden a eind April opgeroepen door de politie om verklaring te komen afleggen omtrend opzettelijke beschadeging van een wagen om mijn eigendom. (kras)
Ik heb dit in PV afgelegd samen met bewijsmateriaal over de bewuste dag. Camera beelden en foto's toevallig genomen.
Er is op geen moment iets te zien van het aanbrengen van beschadegingen.

De aanvrager in kwestie heeft gesproken in zijn PV over "het vermoeden dat door mij de beschadegingen zijn aagebracht"

Nu, Vandaag is mijn ook ergens op gevallen.
Met name een bestek dat over die beschadeging spreekt met als datum begin maart !!!
Dit bestek heb ik als bewijskracht.

Ik ben van plan om wederklacht neer te leggen tegen persoon in kwestie.

Wat neem ik best?
Laster en eerroof?
Valselijke aangifte?

Dank bij voorbaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 29 mei 2013 17:46

Valselijke aangifte is hier volgens mij van toepassing, laster en eerroof niet.

konijntje1
Topic Starter

#3 , 29 mei 2013 19:17

Fraude?

Aangifte is waarschijnlijk grotendeels verzwegen.
Indien de politie had geweten dat dit een beschadiging was van meer dan een maand voordien zou dit nooit tot bij mij gekomen zijn.
Dan zouden ze hem wandelen gestuurd hebben.

Had ik geen bewijsmateriaal gehad kon me dit mogelijk wel serieus wat geld kosten ook al was het gelogen.
Bij een proces ben je nooit zeker van de uitkomst eh.

Reclame

Turaki

#4 , 29 mei 2013 20:28

Waarom fraude? Wie is er opgelicht?

Na nalezen betwijfel ik zelfs of lasterlijke aangifte kan, nergens is u beschuldigd. Er is enkel het vermoeden geuit dat u dit gedaan zou hebben, er is niet gezegd dat u het ook werkelijk gedaan heeft. Zelfs zonder uw bewijsstukken zou u waarschijnlijk niet vervolgd zijn, wegens geen enkel bewijs.

Terug naar “Andere”