Vraag tot verwijdering topic,thanks.

Justiceseeker
Berichten: 354

Re: Vriend met schulden verhuisd naar België

#16 , 11 mar 2013 11:19

Ik moet echt dringend iemand zien te vinden die iets kent van de Deense wetgevingen... Maar waar begint ge daaraan?

Hij heeft al brieven ontvangen (2) van incassobureau's...Dat is toch geen goed teken denk ik. Ik heb er echt geen idee van in Denemarken hoe lang ze erover doen om verdere acties te ondernemen.Volgens hem gaan ze daar niet zo snel over tot het sturen van deurwaarders, alleen als ge het niet kunt betalen dat ge contact moet opnemen met hen en een plan moet voorstellen.
En ook volgens hem omdat ze kunnen opzoeken in registers dat hij echt niets heeft (geen auto, geen huis, geen geld, geen inkomen,...). Maar waar vinden we daar zekerheid voor... Zucht.
"Soenami, als je 100% gerust wil zijn is er maar 1 oplossing: zijn domicilie niet bij jou zetten"... .

Indien de schuldeisers in Denemarken een uitvoerbaar vonnis hebben en de bedragen omstandig zijn, kunnen zij zondermeer hier laten uitvoeren. Kosten en batenanalyse is voor hen snel gemaakt... . Wat U gaat zoeken in de Deense wetgeving is mij een raadsel... .

Justiceseeker

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Terug naar “Andere”