Waterschade?

Merkava
Topic Starter

Waterschade?

#1 , 11 mar 2012 21:50

Hallo,

Wij zijn onlangs verhuisd naar een GB. Vanaf dag 1 zijn wij op een vijandige manier bekeken door onze buurvrouw. Met onze andere buren komen wij uitstekend overeen, enkel met de andere buurvrouw klikt het absoluut niet. Nog nooit goeiendag gezegd enkel maar zagen, zagen en onnozelheid verkopen. Nu zegt ze dat het vochtprobleem in HAAR keuken door ons komt. Vooraleer de woning is gekocht fdak gecheckt alles is in orde. Maar toch zegt ze dat het onze schuld is. Onze keuken is onlangs gerenoveerd en volledig vochtvrij gemaakt ook in onze woning hebben wij niet met vocht te kampen. Altijd als die buurvrouw contact zoekt is het om te klagen en om ZEER zware beschuldigingen te uiten over de vorige bewoners. Ze heeft me binnengelaten, maar mij valt het op dat haar woning amper is gerenoveerd terwijl die van ons reeds op grote schaal gerenoveerd is en bijna volledig klaar is. Zomaar iemand beschuldigen van waterschade is toch niet mogelijk? Van andere buren weten we ook dat ze heeft geprobeerd bepaalde kosten in hun schoenen te schuiven. Eigenlijk te gek voor woorden. Het is toch raar dat haar woning enkel met vocht heeft te kampen en die van ons en de buren niet?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Merkava
Topic Starter

#2 , 11 mar 2012 21:59

Het is zelf zo gek dat ze een van de vorige bewoners ervan beschuldigd ervan bezeten te zijn door de duivel (geen zever). Het enige wat wij weten is dat het huis in goede sfeer is verkocht en met goede contacten. Wat de vorige bewoners doen of hebben gedaan interesseert ons niet, maar het is toch ongelofelijk als je daar nog maar twee maanden woont dat je direct met zon zaken wordt geconfronteerd en al direct wordt beschuldigd van een vochtprobleem door waterschade.?

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 11 mar 2012 22:54

Laat haar eerst eens een en ander bewijzen....
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Merkava
Topic Starter

#4 , 12 mar 2012 14:23

Laat haar eerst eens een en ander bewijzen....
Inderdaad dat heb ik ook gezegd. Ze stelde ons voor om zelf al een soort laag te leggen op het dak. Alle werken op ons dak gebeuren via de OFFICIELE weg door een erkend dakwerker wanneer de tijd rijp is. Maar van vorige bewoners te weten gekomen dat ze toch altijd wil proberen iemand anders te doen betalen. Over de achterklap over de vorige bewoners spreek ik mij niet uit het enige wat ik kan zeggen dat de notariële afspraken altijd zeer correct zijn opgevolgd en dat het huis in orde was toen wij de sleutel hebben gekregen na ondertekening van de akte. Maar goed 'k wist toch niet dat buren zo freaky konden zijn :D. Deze morgen met een vochtmeter op alle plaatsen vochtmetingen gedaan en eigenlijk is het huis volledig vochtvrij. Raar dat zij daar dan mee te kampen heeft ..

Terug naar “Andere”