anoniem schrijven

baspat
Topic Starter

anoniem schrijven

#1 , 19 dec 2011 18:09

hallo
laatst kreeg ik een anonieme brief toegestuurd op mijn werk waarin men mij uitmaakt en met degoutante beelden
Ik weet niet vanwaar het kwam en dacht het zo te laten en geen attentie aan te besteden , maar er blijven nu maar brieven komen en steeds gepost op mijn werk
Ik herken het geschrift niet en weet ook niet hoe tewerk te gaan
Kan ik vingerafdrukkingen vragen of is dat onmogenlijk

dank u voor de aandacht
baspat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
float
Juridisch actief: Ja

#2 , 19 dec 2011 19:35

Je kan klacht indienen bij de politie ofwel een klacht met burgerlijke partijstelling bij de onderzoeksrechter.
Vingerafdrukken kan slechts wanneer er een onderzoek is gestart.

denlowie
Juridisch actief: Nee

#3 , 19 dec 2011 19:42

Heb je de techniek van vingerafdrukken onder de knie om ze eventueel zelf op de brieven te nemen en ze te fotograferen ??

Dit kan soms na enige tijd iemand aanduiden en dan heb je voor je zelf het bewijs, en kan je zeer gemakkelijk naar de politiek stappen!!!

Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

mava105

#4 , 19 dec 2011 20:18

hallo
laatst kreeg ik een anonieme brief toegestuurd op mijn werk waarin men mij uitmaakt en met degoutante beelden
Ik weet niet vanwaar het kwam en dacht het zo te laten en geen attentie aan te besteden , maar er blijven nu maar brieven komen en steeds gepost op mijn werk
Ik herken het geschrift niet en weet ook niet hoe tewerk te gaan
Kan ik vingerafdrukkingen vragen of is dat onmogenlijk

dank u voor de aandacht
baspat
Misschien eens een onderzoek openen naar het ontbreken van leestekens en hoofdletters in de brief. Kan je bij de dader brengen. :lol:

Vandebos

#5 , 19 dec 2011 21:20

Heb je de techniek van vingerafdrukken onder de knie om ze eventueel zelf op de brieven te nemen en ze te fotograferen ??

Dit kan soms na enige tijd iemand aanduiden en dan heb je voor je zelf het bewijs, en kan je zeer gemakkelijk naar de politiek stappen!!!

Aangezien de ontvanger zelf geen beëdigde uitvoerder van de wet is zal het zijn bewijzen ontbreken aan een ononderbroken bewijslast en gehomologeerde wijze van bewijsvergaring.( enkel voor het bestoffen van vingerafdrukken zijn er tientallen producten beschikbaar van eenvoudige kalk tot bepaalde gaschromatografiëen tot goudstof, de te volgen procedure verschilt fundamenteel van product tot product en ondergrond op dewelke men zoekt naar huidvetresiduen.

De poster dient best klacht in tegen onbekenden en begeeft met ongeopende verdachte post best naar hen...

Franciscus

#6 , 19 dec 2011 21:51

Nu krijgen we al CIS P(rivé).
Als er brieven voor u aankomen, op voorhand aan secretariaat zeggen deze niet (meer) te manipuleren.
Zorg dat u grote bruine papieren omslagen hebt en een pincet. (afgekookt en gesteriliseerd)
Doe veiligheidshalve ook plastiek handschoenen aan - daarna uit 2de doos nog een paar.
Zorg dat je geen DNA spoor nalaat op de handschoen.
Stop de brief zo in de papieren zak.
Best ook een mondpasker gebruiken ( medisch type)
Stop daarna de bruine omslag ( zeker niet dichtlikken) in een 2de zak.
Daarna in een transportverpakking en ga daarmee naar de politie.
Leg daar uw verklaring af.
De al aangeraakte brieven neem u ook mee in origineel en in copie.
Neem ook een copie van deze brieven voor uzelf.
Voor de rest zie uitleg Vandebos.
Voor een rechtbank zouden uw 'bewijzen' waardeloos zijn.

Fore

#7 , 19 dec 2011 21:54

gaschromatografiëen
Gaschromatografie dient om (vluchtige) stoffen te scheiden op basis van kooktemperatuur en/of affiniteit (bv polair / apolair)
Gaschromatografie kan kwalitatief en kwantitatief gebruikt worden en wordt vaak gekoppeld aan een massaspectrometer die de gescheiden stoffen die uit de GC kan analyseren.
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Terug naar “Andere”