Sportongeval

Bash1986
Topic Starter

Sportongeval

#1 , 13 mar 2011 19:24

Dag iedereen.

Enkele weken geleden heb ik mijn vinger gebroken tijdens het voetballen. Het was een gecompliceerde breuk en mijn vinger zal nooit meer 100% herstellen. De verzekering van mijn (amateur)voetbalbond dekt alle kosten die niet worden terugbetaald door de ziekenkas.

Ik vroeg me nu ook af of ik op één of andere manier aanspraak kan maken op een vergoeding voor mijn blijvende 'invaliditeit'. Verschillende mensen hebben verteld dat dit mogelijk zou moeten zijn maar ik vind er niet meteen meer informatie over.. Ik had gehoopt dat iemand mij hier wat meer informatie over zou kunnen verschaffen? Dat zou ik zeer erg appreciëren.

Ik heb de verzekeringspolis nog niet kunnen inzien maar deze zou uitgebreid moeten zijn (zou veel meer omvatten dan de verzekering die de kbvb biedt)$

Heeft het zin om mij hierin te verdiepen of is dit allemaal maar wishful thinking? Zijn er misschien ook termijnen die ik moet respecteren?

Alvast hartelijk bedankt voor enige hulp die jullie mij kunnen bieden!

Mvg,

Andy

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding