dringende vraag!

sysrq
Topic Starter
Berichten: 59

dringende vraag!

#1 , 17 jan 2011 15:08

2 uur voordat ik mijn vrouw en pasgeboren kindje ging ophalen in het ziekenhuis bleek plots onze verwarmingsketel defect te zijn. Winkel beweert dat techniekers ofwel ziek ofwel met vakantie zijn en dat ten vroegste binnen een maand een technieker kan langskomen.
Bij aandringen dreigen ze niks meer te doen daar de ketel zonder factuur is aangekocht. (aangekocht door schoonouders)
Verwarming is iets meer dan een jaar oud en garantie zou ook maar 1 jaar zijn.
Het is overigens al het derde defect sinds aankoop.

Enige tips met oog op een spoedige oplossing want we werken nu met verschillende electrische vuurtjes die alleen uit veiligheidsoverwegingen verre van ideaal zijn en zeker niet voor een pasgeboren baby!

dank bij voorbaat

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone
Berichten: 3042
Locatie: st-niklaas

#2 , 17 jan 2011 15:40

andere technieker/bedrijf vragen.

dan kunt ge later eventueel als blijkt dat ge recht had op garantie de gemaakte kosten terug vorderen.


misschien niet de ideale oplossing, maar een pasgeborene ziek laten worden door de koude is ook geen oplissing he :|

sysrq
Topic Starter
Berichten: 59

#3 , 18 jan 2011 12:47

probleem opgelost, baby stelt het zeer goed en heeft nooit koud gehad ;-)
Uiteindelijk zelf onderdeel vervangen na uitgebreide uitleg van de baas himself.

Wel opvallend dat , hoewel het helemaal niet in mijn aard ligt, het ineens geen enkel probleem was een enorm scene te maken in de winkel(inclusief andere klanten aanspreken :oops: ). Ze dreigden zelfs de politie te bellen maar belden uiteindelijk alleen de baas op.

Een baby verandert wel degelijk een mens...

Vriendelijke groetjes van een fiere vader!!

sysrq

Reclame

Drone
Berichten: 3042
Locatie: st-niklaas

#4 , 18 jan 2011 14:41

moest de politie gekomen zijn dan kunnen die ook nie meer doen in eerste instantie dan u vriendelijk verzoeken de winkel te verlaten :)

maar het is inderdaad soms nodig om bij bedrijven/winkels/ . . . eens met de spreekwoordelijke vuist op de tafel te slagen, zeker als er een baby in het spel is.

Oude Belg
Berichten: 3192

#5 , 19 jan 2011 01:09

Er bestaan ook universele thermokoppeltjes. Niet duur, past altijd, en op twee-drie minuten geplaatst :-)
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Terug naar “Andere”