probleem wagen

bertonjo
Topic Starter
Berichten: 2

probleem wagen

#1 , 11 jan 2011 12:46

Geachte,


Begin augustus 2009 ontving ik mijn nieuwe wagen(audi). Een half jaar geleden echter merkte ik een probleem met de wagen, namelijk het feit dat deze bij acceleratie op bepaalde momenten zijn toerental niet kan aanhouden. Ik merkte dit op en meldde dit ongeveer een half jaar geleden aan mijn audi dealer. De wagen is ondertussen al enkele keren binnengeweest om het probleem te zoeken maar werd niet gevonden. Toen heeft men besloten de wagen naar D' Ieteren te brengen, de importeur van audi, voor nader onderzoek. Gisteren kreeg ik echter de mededeling dat ze het probleem niet kunnen oplossen en 'dat ik er mee zal moeten leren leven....' Ik vind dit echter een zeer goedkoop excuus en vind het niet echt eerlijk dat ik met zulk een probleem moet leren leven, zeker omdat het ook om een dure wagen gaat.
Mijn vraag is omtrent het feit of ik verdere stappen kan nemen omtrend dit probleem of wat ik juist zou moeten doen?


Alvast hartelijk dank,
Groeten,
Bert

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
MadMax
Berichten: 78

#2 , 15 jan 2011 20:47

Dossier documenteren.
Aangetekend schrijven sturen - formeel ingebreke stellen om de zaak asap op te lossen.
Zoniet dreigen om verdere stappen te ondernemen.
Blijven stalken - als ik me niet vergis, valt u nog onder garantie

Reclame

Terug naar “Andere”