Ongeval na beroerte

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Ongeval na beroerte

#31 , 05 dec 2018 16:08

Je moet dringend ophouden mensen foute info te geven.
Mijn info is helemaal niet fout. Uw reactie is gewoon niet objectief. Geen idee wat jij ooit meegemaakt hebt dat je zo fel reageert, hoor.
De medische rijongeschiktheid bestaat zodra men op de hoogte is van een kwaal of symptomen die er toe lijden.
En welke kwaal is dit volgens u dan in het geval van de TS?
Controleverlies over ledematen, niet meer weten wat er gebeurd is ... dit schrééuwt gewoon : blijf uit die auto :!:
Jij mag schreeuwen zoveel je wil. De TS zegt enkel dat ze NA het ongeval niet meer weet wat er gebeurd is. Dit is voor véél mensen het geval die een ongeval meegemaakt hebben. Dit betekent verder niet automatisch dat de TS op andere momenten ook black-outs heeft. Dit heeft ze immers nergens gezegd. Dit fantaseer jij erbij.
Omdat ik dat ook niet weet.
Maar het me wel duidelijk maakt dat er wat mis is ... en dat wat er mis is, tot rij-ongeschiktheid leidt volgens de rijbewijswetgeving.
Nogmaals: geen idee waar jij uw kristallen bol gehaald hebt om dit te beweren. Ik lees enkel dat mevrouw controle over het stuur verloor (wat de reden was, geeft ze zelf niet aan, maar hoeveel ongevallen gebeuren er jaarlijks niet omdat iemand gewoon de controle over het stuur verloor, zonder dat dit verder een medische oorzaak had) en dat ze na het ongeval / na de klap, niet meer goed weet wat er gebeurd is (wat normaal is na zo'n ongeval). Jij maakt daarvan dat mevrouw op dit moment een medische aandoening heeft die haar rijongeschikt maakt. Straf dat jij dit zo kan zeggen. :shock:
Het is een verzamelnaam die vele ladingen dekt, en dat risico kan inhouden.

Hartaanval, beroerte, verlies van zicht ...
Idem voor iedereen met een hoge bloeddruk. Idem voor mensen van +65. Die hebben ook een hogere kans op een beroerte. Idem voor mensen met suikerziekte. Als het dus van u afhangt, moet meer dan de helft van de Belgen zijn rijbewijs inleveren, want veel mensen hebben wel een kwaaltja dat een zeker risico met zich meebrengt. Zelfs griep of een verkoudheid kan tot bepaalde symptomen leiden die een gevaar kunnen zijn in het verkeer.

Op die manier kan je het extreem maken: een mens maakt per definitie ooit wel eens een fout. Dus een mens in een wagen is sowieso een risico. Dus je hebt een punt om te zeggen dat medische issues een risico zijn in de wagen, maar het is wel de wetgever die bepaald heeft welke risico's aanvaardbaar zijn. En aangezien we een juridisch forum zijn, moeten we naar de wet kijken. En mevrouw overtreedt op dit moment geen wet die haar zou verbieden te rijden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
artemis
Berichten: 3293

#32 , 05 dec 2018 20:09

@monsuzy
Ik heb je een PB gestuurd

monsuzy
Topic Starter
Berichten: 23

#33 , 06 dec 2018 11:07

Inazuma, je hebt vergeten dat ik van die ziekte ook blind kán worden. Heel fijn, voor jou dan, maar weet je wat : dan zal ik niet meer rijden. Dan maak ik er een einde aan.
Het leven vind ik toch maar knudde.

Reclame

monsuzy
Topic Starter
Berichten: 23

#34 , 06 dec 2018 11:10

Hoe kan ik een PB beantwoorden ? In elk geval bedankt ☺ !

artemis
Berichten: 3293

#35 , 06 dec 2018 11:53

Hoe kan ik een PB beantwoorden ? In elk geval bedankt ☺ !
Als het PB open is, links boven via het blauwe veld 'verstuur reactie'

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#36 , 06 dec 2018 13:40

Inazuma, je hebt vergeten dat ik van die ziekte ook blind kán worden. Heel fijn, voor jou dan, maar weet je wat : dan zal ik niet meer rijden. Dan maak ik er een einde aan..
Blijf uit uw auto voor u het leven van iemand anders ruïneert ...

Het was al kantje-boordje en je mocht 1j (da's kort ...) blijven rijden mits opvolging

Uit die opvolging blijkt nu dat je een ziekte hebt die mogelijk erg zware gevolgen heeft - ook voor je rijgeschiktheid.
Dat wist de arts die je toch nog rijgeschikt verklaarde toch nog niet ?
Dus hoort dat terug onderzocht te worden
Nu al
Binnenkort legt de rechter je het ongetwijfeld op ...


Als het mis gaat is het niet Gebruiker21 die opdraait voor de gevolgen.
Dat ben jij.
En iedereen die je mogelijk meesleurt ...

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#37 , 06 dec 2018 17:44

Inazuma, jij KAN ook een beroerte krijgen achter het stuur. Je spreekt enkel over "KAN" niet over "ZAL". Je zegt ook "mogelijk zware gevolgen heeft", zoals ik al zei: de mogelijke gevolgen van vasculitis zijn gelijkaardig aan mogelijke gevolgen van hoge bloeddruk. Ga jij iedereen met hoge bloeddruk zeggen dat ze een gevaar op de weg zijn?

Zoals ik al zei: de mens zelf is gewoon een gevaar in de wagen. Iedereen KAN een ongeval veroorzaken, zelfs mensen die perfect gezond zijn.

Stop nu AUB met uw niet-juridisch gezever! TS is helemaal NIET rijongeschikt op dit moment, tenzij een arts anders oordeelt. En Inazuma, ik ken jou niet, maar ik vermoed dat jij geen arts bent.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

monsuzy
Topic Starter
Berichten: 23

#38 , 07 dec 2018 16:02

En ik lees Isuhupuldepup niet meer. Medeleven omdat ik wel ns blind kan worden ? Jij bent een errug egoiïstisch manneka. Vlaams Blok of Volksunie zeker : alle niet perfecten moet eruit. We hebben al voobeelden geleden in het verleden, van mensen als jij. Brrrr..

monsuzy
Topic Starter
Berichten: 23

#39 , 07 dec 2018 16:18

En, k kan mis zijn, maar vlgs mijheb jij al iemand meegesleurd, of het zien gebeuren. Omdat je er zóóó op blijft hameren. Al bijeen zeg je wel veel, maar het is altijd hetzelfde. (10 zinnetjes ?) Of je zit natuurlijk in de politiek

Lanox
Berichten: 3518
Juridisch actief: Nee

#40 , 07 dec 2018 17:49

Als ik zie hoe de enige persoon die de moeite doet om zijn antwoord juridisch te onderbouwen wordt aangepakt, is het duidelijk tijd voor een slotje.

Terug naar “Verkeersongevallen”