clausule te accepteren ?

hollander95
Topic Starter
Berichten: 18

clausule te accepteren ?

#1 , 13 nov 2018 21:45

Aangezien er het afgelopen jaar 3 ongevallen in fout werden veroorzaakt door uw broer heeft men zijn polis gesanctioneerd met een vrijstelling in BA. Aangezien er meerdere wagen op zijn adres verzekerd zijn waarmee hij zou kunnen rijden is zijn sanctie ook van toepassing wanneer er met één van de andere auto’s een ongeval veroorzaakt wordt.

Deze clausule is enkel en alleen van toepassing wanneer mijn broer met één van die voertuigen een ongeval veroorzaakt
dus moet ik en mijn zus een contract tekenen onze verzekeringsmaatschappij,om de clausule te accepteren,
Voor onze verzekeringsmaatschappij is het een voorwaarde om de polis te kunnen verderzetten van mijn broer,
Weet iemand misschien wat houdt dat in precies en wat betekend voor de andere twee die op het zelfde adres wonen en of ze verplicht zijn om te tekenen?
Alvast bedankt

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding