verkeers ongeval

robert 52
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

verkeers ongeval

#1 , 13 mar 2018 13:16

heb een verkeer ongeval gehad met de scooter werd van het fietspad gereden door een auto die rechts wilde inslaan
mijn scooter kan niet meer gemaakt worden doordat Honda die niet meer maakt en er zijn geen onderdelen meer van te krijgen
wat gebeurd er dan

rob

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 13 mar 2018 13:23

heb een verkeer ongeval gehad met de scooter werd van het fietspad gereden door een auto die rechts wilde inslaan
mijn scooter kan niet meer gemaakt worden doordat Honda die niet meer maakt en er zijn geen onderdelen meer van te krijgen
wat gebeurd er dan

rob
Als de expert ermee akkoord gaat dat het een total loss is, zal je de waarde die de scooter nog had op het moment van het ongeval, vergoed krijgen. Kan je nog ergens aan eenzeflde, rijdende tweedehands scooter geraken die even oud is en in ogeveer dezelfde staat?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Drone
Berichten: 3029
Locatie: st-niklaas

#3 , 13 mar 2018 16:35

bij garages en schroothandelaars eens horen voor onderdelen


niet meer gemaakt kunnen worden is relatief tegenwoordig

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”