Betalen na eerste aanmaning ambulancevervoer

Jana DB
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Betalen na eerste aanmaning ambulancevervoer

#1 , 05 jan 2018 16:44

Hallo,

Een paar maanden geleden ben ik met de fiets aangereden door een auto waarvoor ik met de ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Voor mij was het niet duidelijk wie de ambulancefactuur moest betalen. Ik heb deze dan opgestuurd naar de ziekenkas en naar de bank. Uiteindelijk bleek dat ik deze zelf moest betalen, waardoor ik te laat was en dit bedrag pas na een eerste aanmaning heb betaald. Nu kreeg ik vandaag een tweede aanmaning in de bus die ik moet betalen. Een aanmaning omdat ik de aanmaning niet had betaald. Ben ik verplicht die te betalen als het eigenlijke factuurbedrag betaald is?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12811

#2 , 05 jan 2018 16:52

Wat hebt u juist betaald? Het originele factuurbedrag of factuurbedrag + kosten eerste aanmaning?

Zolang niet alles betaald is, zullen de aanmaningen blijven volgen.

ataturk007
Berichten: 108

#3 , 07 jan 2018 20:53

Is er een PV opgesteld, schadeformulier ingevuld? Is alles bij de verzekering binnen gegeven?

Zoja, betaal jij NU alles en geef je je papieren bij de verzekering in, als je gelijk hebt krijg je je geld volledig terug betaald, heb je geen gelijk dan krijg je niets.

Heb je niets laten invullen, niet bij verzekering binnen gegeven,

dan moet jij alles betalen.
Leuven the place to be!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”