Vrijgave proces verbaal

Hv ilizarov
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vrijgave proces verbaal

#1 , 29 dec 2017 13:42

Ik ben 14.06.2017 achteraan aangereden op de e17 in gentbrugge
Het aanrijdend voertuig was een engels voertuig dat niet verzekerd is en de bestuurder was mensen aan het smokkelen en is gevluch.t hij heeft na mij op mijn motorfiets aan te rijden ook nog een vrachtwagen aangereden . Politie is er bij gekomen en pv opgesteld.
Ondertussen ben ik al 7 maand aan het revalideren en de kosten stapelen zich op.
Verzekering en waarborgfonds betalen niets uit tot het parket het pv vrijgeeft.
Kan ik ergens te weten komen wanneer dit gepland wordt of dit nog jaren zal aanslepen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 29 dec 2017 15:49

U krijgt bij politie een attest van klachtneerlegging.
Politie geeft nooit PV's vrij daar zijn ze niet voor bevoegd* - enkel het parket kan inzage in de stukken geven.
Behalve in de gevallen die bij wet zijn vastgelegd en waar u dan een afschrift van het pV krijgt. Een copie van uw verhoor kan u krijgen als u dat aangeeft bij uw verhoor vraag wordt gesteld. Daarna kan het niet meer.

Inazuma
Berichten: 9768
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 09 jan 2018 19:00

Kan ik ergens te weten komen wanneer dit gepland wordt of dit nog jaren zal aanslepen?
Ik ga u geen valse hoop geven:

Dit gààt meer dan waarschijnlijk nog jaren aanslepen ...

Bereidt u er op voor

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”