Geen familiale

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

Re: Geen familiale

#16 , 02 okt 2017 15:39

Hou er wel rekening mede dat een nieuw later schadegeval een pak hoger kan uitvallen. Als je kinderen hebt is een familiale geen weggesmeten geld
Inderdaad, ik hoop dat de TS dit toch overweegt. Het kind hoeft iets echt niet met opzet te doen, om toch grote schade te veroorzaken. Stel dat hij onverwacht een weg oploopt, een wagen moet uitwijken en boort zich in een gevel. Die aangerichte schade zal meer dan €150 zijn. In dat geval kan je maar beter een familiale hebben, of het financiële drame is niet te overzien... Als je een familiale in combinatie met uw brandverzekering afsluit (uiteraard zijn geen van beide wettelijk verplichte verzekeringen, maar bon), valt die premie van de familiale héél erg goed mee...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#17 , 02 okt 2017 15:58

. Als je een familiale in combinatie met uw brandverzekering afsluit (uiteraard zijn geen van beide wettelijk verplichte verzekeringen, maar bon), valt die premie van de familiale héél erg goed mee...
Ik betaal voor mijn familiale 75.00 € per jaar in combinatie met Brandverzekering.
Dus geen onoverkomelijk bedrag.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”