Rechtsbijstand + kosten na ongeval

bm11
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Rechtsbijstand + kosten na ongeval

#1 , 08 sep 2017 13:18

Eind augustus heb ik een relatief zwaar motorongeval gehad . Tegenpartij negeerde het rode licht en voor mij was het groen . Dus 100% in mijn recht .Zwaarste gevolgen: ruggenwervel geraakt en motor total loss . Ik leef nog , gelukkig ! Probleem : Zowel ik als tegenpartij zijn bij dezelfde verzekeraar ..:( Tot op heden quasi niets van backup of info van mijn verzekeraar . Ik heb ben al zeker 1 à 2 maand werkonbekwaam . ( ongeluk is werkongeval ) . Op gebied van de medische zorgen + kosten heb ik absoluut niets te klagen . Probleem / vragen heb ik bij het materiële en financiële verlies . ik ga reeds duizenden euro's verliezen aan mijn motor + verlies van premies op het werk ( zaterdag , zondag , nacht en andere productiviteitspremies ). Kan ik deze verliezen van kosten verhalen op de tegenpartij ? Waarop heb ik als slachtoffer recht ? Ik heb een rechtsbijstandverzekering + verzekering bestuurder maar de verzekering is in lock down precies ... Kan / mag ik een advocaat vreemd aan de verzekering nemen ? Hoe wordt deze dan betaald ? Moet ik mijn verzekering hiervan op voorhand verwittigen ? Waar heb ik recht op ( financiële kant ) . Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 08 sep 2017 14:11

U rechtsbijstandverzekering inschakelen, je hebt vrije keuze van advocaat.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”