ongeval in recht,omnium nog niet uitbetaald!!

bart1978
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

ongeval in recht,omnium nog niet uitbetaald!!

#1 , 08 aug 2017 14:33

Op 26 juni 2017 stond ik stil in en file en is er iemand met hoge snelheid vanachter op mij ingereden resultaat auto per totaal(technisch verlies )
De wagen was 4 maand oud en in omnium aangenomen waarde verzekerd bij dvv. We zijn nu 43 dagen later en hebben nog geen euro gezien. dvv schuift het door naar het expertbureau . En het expertbureau naar dvv Mijn vraag was klopt dit dat het zo lang duurt of zijn ze een spelletje aan het spelen met ons!!!
Kunnen jullie advies geven, dank u bij voorbaat.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 08 aug 2017 16:00

Op zich is het normaal dat de verzekeringsmaatschappij een expert inschakelt. Maar deze zouden toch vrij snel een total loss moeten kunnen vaststellen. Kan je even verduidelijken op welke manier de expert dit terugschuift naar de verzekeringsmaatschappij?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”