Vluchtmisdrijf

Realtalk
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vluchtmisdrijf

#1 , 15 jun 2017 14:53

Ik kreeg een mail van mijn werkgever dat iemand een vluchtmisdrijf gemeld heeft! Dus mij camionette zou hem geraakt hebben en doorgereden zijn! Nu dien ik een verklaring te doen! Hoe moet ik dit verwoorden! Ik heb geen vluchtmisdrijf gepleegd,...zo te zien kan iedere andere persoon tegen een boom rijden dan een willekeurige nummerplaat nemen en opnemen!!

Help!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 15 jun 2017 15:07

Gewoon de waarheid zeggen op hun vragen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

mava105
Berichten: 22255
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 15 jun 2017 15:27

Is er schade aan uw camionette? Indien niet, is het aan de aanklager om te bewijzen dat jij tegen hem gereden bent.

Reclame

lohabra
Berichten: 1015

#4 , 27 jun 2017 10:50

Indien u 100 % zeker bent van het feit dat u géén aanrijding had die de tegenpartij claimt :

* staalhard ontkennen (géén "misschiens", "mogelijks" ....)
* aan de politie een bijkomende onderzoeksdaad vragen : namelijk dat een expert beide voertuigen controleert
==> zo kan u onomstotelijk bewijzen dat uw voertuig géén schade vertoont, die afkomstig zou kunnen zijn van de aanrijding die tegenpartij claimt
* op uw beurt een klacht indienen tegen de tegenpartij wegens lasterlijke aantijgingen
* en als het even kan : ook zijn verzekeraar contacteren en melding maken van poging tot verzekeringsfraude

Als u dit allemaal doet, en u onomstotelijk kan bewijzen dat tegenpartij een leugenachtig verhaal opdist, gaat hij nog groentjes lachen .....
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Terug naar “Verkeersongevallen”