betwisting verzekering

inge91
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

betwisting verzekering

#1 , 13 jun 2017 11:30

Hallo,

mijn echtgenoot is een paar weken geleden aangereden geweest door een wagen met zijn motor. Hij reed op een voorrangsbaan, terwijl een auto van links kwam om de baan over te steken heeft hij mijn echtgenoot geraakt. De motor is enkele meters verder geschoven en ook over kop gegaan. (Duidelijk te zien aan de schade, langst beide kanten zijn de kappen volledig bekrast).
De politie is er bijgekomen omdat het natuurlijk met gewonden was. Ze hebben een pv van alles opgesteld en nu moesten we wachtten. Ondertussen hebben wij al bericht gehad van het expertisebureau, deze heeft laten weten welk bedrag ze voorstellen als forfaitaire vergoeding. Nu heeft onze verzekering laten weten dat de autobestuurder zijn aansprakelijkheid betwist.... Hij beweert nu dat hij aan het wachtten was voor die linkse straat om een fietser te laten oversteken en dat mijn man hem langst rechts is voorbij gestoken op de moment dat hij wou vertrekken.
Nu in mijn ogen kan elke nono uitmaken dat het niet mogelijk is dat een motor dan meters ver schuift en over de kop gaat.
Heeft er iemand een idee hoe lang zo een dossier bij de verzekering kan duren?? De motor staat nog altijd bij een garage en die willen stilletjes aan ook weten of ze hem moeten maken of dat we hem verkopen of wat dan ook.... Wij willen de motor laten maken maar dan hebben we het geld van de verzekering nodig, dit komt pas echter naar ons wanneer de verzekeringen onderling eruit zijn wie aansprakelijk is.

greetz

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding