Pv na aanrijding

johanb1977
Topic Starter
Berichten: 117

Pv na aanrijding

#1 , 14 apr 2017 13:36

Hoeveel tijd mag er tussen een ongeval en een pv zitten? Een officiële verklaring welteverstaan. Ik heb een uitnodiging gehad voor verhoor 2,5 maand na ongeval, deels dingen die niet kloppen. Zou zogezegd niet verzekerd zijn geweest, mijn 3 wagens hebben allen een verzekering.
Ze spreken van ongeval met gewonden en vluchtmisdrijf en geen verzekering. Ik heb idd een ongeval gehad maar ik heb geen weet van gewonden. Ik stond 200 m ver geparkeerd en geen ambulance gezien of politie. Wagen laten takelen en alles ok voor mij. Verzekering betaald alles.
Gevolg hiervan? Wss rijverbod en dikke boete, wagen is van de zaak dus die wordt niet aangeslagen. Indien wel, hij staat te koop en zal snel weg zijn.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 apr 2017 15:31

Hiervoor bestaat geen termijn.

Sirkii
Berichten: 5395

#3 , 14 apr 2017 15:48

Je stond 200m verder geparkeerd ... Is je andere (geparkeerde) wagen dan aangereden geweest? Is er geen aanrijdingsformulier ingevuld geweest? Verzekering... dit kan je toch ondubbelzinnig bewijzen met uw verzekeringskontrakt? Als alles zo warrig is stel je mogelijks best een adocaat aan om je belangen te verdedigen....

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”