Aanrijding tijdens parkeren

Vrewmd
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Aanrijding tijdens parkeren

#1 , 28 mar 2017 20:47

Best
Sorry voor mijn zwak nederlands taal maar ik hoop dat uw me kunnen begrijben .
Bujna week geleeden heb ik een auto aangeraakt tijdens parkeeren . Darna heb ik mijn gsm nummer in een bricht achtergelaaten aan de auto laaten hangen . Naar beetije meer dan een week heeft de auto eginaar me via GSM gecontacteert om de auto laaten repareeren en hij zegt dat de kosten is 700 euro en zij ln garaagiest zal dat laaten maaken tegen 350 euro . En de verzeekring zal ales reegelen . Nu ik weet het niet wat moet ik doen want eerlijke ik heb de auto gecontruleert en er was niks niks . Ik was van plan een foto neemen maar ik was echt dom en lui om dat te doen . Mijn vraagije is is hij niet veel te laat naar week a 10 daagen dat hij me gecontacteert en wat moet ik doen . Groijes en fijn dag nog

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12818

#2 , 28 mar 2017 21:34

Als u niet akkoord bent, gewoon alles aan de verzekering geven.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#3 , 29 mar 2017 08:55

Inderdaad uw verzekering inlichten en hen het laten afhandelen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”