autongeval

sportkring1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

autongeval

#1 , 26 jan 2017 19:51

mijn auto stond voor mijn deur en er werd tegengereden door iemand in dronken toestand ik ben omniumverzekerd mijn auto is 1 maand oud mijn achteras is geraakt mijn koffer mijn benzinetank mijn links achterwiel is het dan nog aan te raden om mijn auto te laten maken en blijven afbetalen voor een auto die niet meer als nieuw zal zijn

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 26 jan 2017 20:12

Klaarblijkelijk is die dronken bestuurder ook tegen uw kast met punten, komma's en hoofdtekens gereden. Door die te gebruiken zal uw tekst duidelijker overkomen bij iedereen hier. Het zou nog beter zijn moest er ook een vraag gesteld worden.

Sirkii
Berichten: 5396

#3 , 26 jan 2017 20:21

Een professionele carrossier zal een offerte opstellen om m als nieuw te herstellen en dat is je enige optie indien de herstellingskost lager is dan de nieuwwaarde. Als je m niet wil laten herstellen zal je de geschatte herstellingskost uitbetaald krijgen maar dan is de vraag of je nog genoeg krijgt voor het "wrak" . Kijk dan ook wat je leningsvoorwaarden zijn.

Reclame

Wimvdb
Berichten: 12
Juridisch actief: Nee

#4 , 12 feb 2017 22:56

Als je een full omnium hebt zal de verzekering u de cataloguswaarde terugbetalen, aka een nieuwe auto normaal gezien.
Dit wordt normaalgezien verhaald op de dronken chauffeur, deze is gekend??

Terug naar “Verkeersongevallen”