Beste
Ik richt me naar dit forum toe voor hulp en hoop die te kunnen krijgen.
Situatie :
Paar weken terug reed ik achteruit uit een parkeerplaats en reed ik op een stilstaande geparkeerde auto.
Ik was in fout en parkeerde me en stapte meteen uit om de schade op te meten.
De persoon van wiens wagen ik net tegen gereden had kwam net buiten en samen onderzochten we de auto's.
Hij stapte in en reed en keek ook of er blikschade was.
Ik biedt aan om aanrijdingsformulieren in te vullen, want ik was in de fout, maar na een 20-tal minuten van controleren en bekijken zegt hij dat er geen schade is en niet moeilijk wil doen en hij het zo zal laten.
Ik geef hem mijn gegevens en we rijden beide weg.
Paar dagen laten krijg ik telefoon van zijn verzekering om te zeggen dat er schade was en ze wilden me laten een aanrijdingsformulier tekenen.
Aangezien het mijn vader zijn auto was en ik met hem moest over praten zei ik hem dat ik niet over de informatie beschikte die hij nodig had en hem terug te bellen zodra ik info had.
Ik praat erover met mijn ouders en die zeggen me dat ik er niet meer moet op ingaan want een aanrijdingsformulier invullen achter is niet logisch ( de schade kan van ergens anders komen)
De verzerkering blijft bellen en bellen en ik mag niet opnemen van mijn ouders.
Plots is mijn vader het beu en belt hij zelf.
De verzekering vindt ons lafaards enzo en bla bla bla.
Vandaag belde er iemand anders, de eigenaar van de auto.
Om mee te delen dat hij klacht indient wegens 1/ Vluchtmisdrijf en 2/ Joyriding op de parking. Hij beweert ook dit te kunnen staven aan de hand van camerabeelden die hij in handen gekregen heeft.