Verdacht van vluchtmisdrijf op parking

ddanck
Berichten: 1517
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

Re: Verdacht van vluchtmisdrijf op parking

#16 , 23 jun 2016 12:30

Kom, kom in de handen van een willekeurig rechter spreekt zo'n getuigenverklaring ALTIJD in het nadeel van de verdachte.

Als de tegenpartij een expertiseverslag heeft (los van de vraag of de schade aan TS te wijten is), een verklaring bij de politie en een getuigenverklaring, wordt TS sowieso veroordeeld. Daar zet ik geld op in.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#17 , 23 jun 2016 12:43

Kom, kom in de handen van een willekeurig rechter spreekt zo'n getuigenverklaring ALTIJD in het nadeel van de verdachte.

Als de tegenpartij een expertiseverslag heeft (los van de vraag of de schade aan TS te wijten is), een verklaring bij de politie en een getuigenverklaring, wordt TS sowieso veroordeeld. Daar zet ik geld op in.
Ook zonder dat er ook maar enige schade is, als ik door een of andere rede op enkele millimeters van een wagen rij en ik stap uit om er zeker van te zijn dat ik hem toch niet geraakt heb, zie nergens schade ook niet aan mijn voertuig, kan ik toch veroordeeld worden voor vluchtmisdrijf.
En dit allemaal na zes maand, dan is de wetgeving nog krommer dan ik dacht. Door welke rede is dit pas na 6 maand uitgekomen?.
Is daar onmiddellijk politie bijgehaald, dan komt die PV meer dan 5 maand te laat bij de beklaagde.
Op die manier heb ik geen omniumverzekering meer nodig.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#18 , 23 jun 2016 12:57

Kom, kom in de handen van een willekeurig rechter spreekt zo'n getuigenverklaring ALTIJD in het nadeel van de verdachte.

Als de tegenpartij een expertiseverslag heeft (los van de vraag of de schade aan TS te wijten is), een verklaring bij de politie en een getuigenverklaring, wordt TS sowieso veroordeeld. Daar zet ik geld op in.
Na 6 maand???? Ik zet er geld op in dat de TS NIET veroordeeld wordt. Moest dit ONMIDDELLIJK na de feiten gebeuren, OK, maar na 6 maanden? Elk fatsoenlijke rechter zal zich hier serieuze vragen bij stellen en er van uitgaan dat de tegenpartij schade opgelopen heeft "ergens", en dit wil verhalen op de topic starter door er een vage getuigenverklaring van 6 maand geleden bij te betrekken...

Nope, geen enkele fatsoenlijke rechter gaat de TS veroordelen. Geen enkel bewijs van de schuld en héél erg vreemd dat de tegenpartij er 6 maanden mee wacht om er een zaak van te maken. Daar zit iets meer achter...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”