ongeval.

ikke031
Topic Starter
Berichten: 3

ongeval.

#1 , 25 aug 2015 08:31

Vorige week heb ik een ongeval gehad op de parking van het werk. Toen ik men parkeerplaats wilde verlaten zag ik niemand achter mij staan. Dus reed ik achteruit blijk aar stond er toch iemand met een aanrijding tot gevolg.
Men vraag is betaald de verzekering de schade aan de andere wagen of moet ik dit uit eigen zak betalen ?? Of is er nog iets anders ???

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 25 aug 2015 09:19

U BA verzekering betaald alle schade, die je aan derden veroorzaakt.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

ikke031
Topic Starter
Berichten: 3

#3 , 25 aug 2015 10:09

Dacht al dat ik dit uit eigen zak moest betalen. Er was redelijk wat schade aan de andere wagen. Bij mij alleen wat schrammen op de achterbumper.

Reclame

lohabra
Berichten: 1015

#4 , 26 aug 2015 10:07

Dacht al dat ik dit uit eigen zak moest betalen. Er was redelijk wat schade aan de andere wagen. Bij mij alleen wat schrammen op de achterbumper.
Uit je verhaal, blijkt daar nergens een reden toe te bestaan. Hou er wél rekening mee dat je bonus-malus achteruit kan boeren, waardoor je premie dus de volgende keer wel ietsjes duurder zou kunnen uitvallen.
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

ddanck
Berichten: 1517
Locatie: Antwerpen
Contacteer: Website

#5 , 27 aug 2015 11:35

En dat je ook je eigen schade moet betalen natuurlijk.
Gratis je verkeersboete berekenen - www.overtreding.be
Verzoekschrift eerherstel - www.eerherstel.be
Hoeveel loonbeslag kan er bij jou gelegd worden? www.beslagcalculator.be

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#6 , 27 aug 2015 16:23

Vorige week heb ik een ongeval gehad op de parking van het werk. Toen ik men parkeerplaats wilde verlaten zag ik niemand achter mij staan. Dus reed ik achteruit blijk aar stond er toch iemand met een aanrijding tot gevolg.
Was de andere bestuurder in beweging :?:

Zo ja, wat was die aan het doen en wie reed in welke richting - schets :?:

ikke031
Topic Starter
Berichten: 3

#7 , 02 sep 2015 19:03

De andere dtond stil achter mij. Ik keek achter me maar zag niemand dus reed ik achteruit. Met de botsing tot gevolg

Terug naar “Verkeersongevallen”