betwisting

van1
Topic Starter

betwisting

#1 , 19 feb 2015 19:22

bij het dwarsen van een rijbaan met oranje knipperende lichten werd ik aangereden door inhalende auto op acherzijde wagen, de auto die inhaalde, kwam van achter wagen die de straat indraaide van waar ik uit kwam( kruispuntje met zebrastrepen en oranje knipperende lichten )wagen die links kwam stak goed zichbaar zijn richtingsaanwijzers werken (wie draait op voor de geleden schade)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
van1
Topic Starter

#2 , 20 feb 2015 15:12

boomgaardstraat naar kongostraat dwarsend brugsesteenweg kuurne kruispunt bestaat uit verkeerslichten met oranje knipperende lichten, volle streep zebrapaden zie googlemaps

Milo72

#3 , 23 feb 2015 12:27

Moeilijk te interpreteren verhaal ... Een poging:
TS komt uit de Boomgaardstraat, en wil de Brugsesteenweg dwarsen. Er staat een bord B1 dus TS moet voorrang verlenen.
TS ziet een wagen (A) aankomen (van rechts) die zijn linkerknipperlicht aanzet / -heeft, en dus de bedoeling heeft de Boomgaardstraat in te rijden. TS maakt hiervan gebruik om voor de vertragende wagen (A) de Brugsesteenweg te kruisen. Hij wordt echter aangereden door wagen B, die wagen A voorbijsteekt.

Is dit een goeie interpretatie, van1 ?

In dat geval lijkt me duidelijk dat u geen voorrang verleende aan een wagen op de Brugsesteenweg, en dus in fout bent.
Ik ben geen jurist - mijn posts zijn dus enkel gebaseerd op mijn eigen mening en gezond verstand

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”