Na een ongeval op 24-08-12 (kniebreuk) waarbij ik 1 maand in het ziekenhuis heb gelegen, en daarna 1/2 jaar gerevalideerd heb , Nu heb ik de afrekening of dading bekomen.
Er zijn enkele zaken die me hierin opvallen.
1 . de administratiekosten bedragen 400,0 euro , dit zijn de kosten voor 1894 KM VERPLAATSINGEN(aan 0,33€/km) , waarvan er 480 km zijn afgelegd tijdens dat ik in het hospitaal lag (door mijn vrouw), en de 100 euro (standaardbedrag uit indicatieve tabel 2012) voor tel, postzegels.....,tv ziekenhuis ,.....,rechtbank dossier ...).
als ik de berekening maak kom ik aan 739 EURO IPV 400
na contact met mijn verzekering war ik volgende uitleg kreeg : eerste voorstel was 150 EURO , NU 400 TOCH BETEr?????
de km afgelegd door mijn vrouw toen ik in ziekenhuid lag tellen niet mee (men gaat naar winkel enz tijdens die rit)
die 100 forfetair is niet verplicht
de overige km (allen naar dokters, ziekenhuizen) ,afgerond wellicht
enfin , men heeft er 1 bedrag opgekleefd omdat het al zoveel gekost heeft???? en men heeft interest betaald DIE MEN NIET HOEFDE TE BETALEN
2. bij men vraag als ik niet akkoord zou gaan, rechtbank, maar ik moet 175 vrijstelling laten en uitspraak in 2016 (zonder intrest) = resultaat zal niks opbrengen want het was hun laatste bod (reeds allerlei zaken geweigerd vooraf....) , zullen nooit toegeven zegt men
Wie heeft er nu gelijk alle fora zeggen hetzelfde over de admin kosten
Moet ik een vrijstelling laten vallen, ik heb niks veroozaakt, dacht dat advokaat gratis was
Moet men interest betalen op kosten die ik gemaakt heb , en betaald in 2012 en nu pas terugkrijg.
Is een proces zinvol, risico op minder is er niet (allemaal bedragen uit de tabel)??
Begrijp het niet meer goed , ik moet men leven lang boeten en manken , en zij zoeken achter 100 euro????