Aangezien er hier geen noodmaneuver was ben je 100 percent in fout.
Het is niet omdat iets niet goed zichtbaar is (voor u) dat je er mag tegenaan rijden.
Die mens heeft dus twee poten om op te staan.
Ik merk na wat onderzoek te doen op internet er verschillende verhalen de ronde doen. Er zijn mensen die reageren als u en er zijn mensen die zeggen dat ieder zijn eigen schade zal moeten betalen.
Ik zal mijn best doen om het laatste te bekomen aangezien hij het in mijn ogen heeft uitgelokt. En het is niet dat het niet goed zichtbaar was, het was helemaal niet zichtbaar. Hij parkeerde op een plaats waar je niet mag parkeren, hij parkeerde op een plaats waar weinig tot geen verlichting was, hij parkeerde op een plaats onder een boom (deze had ik wel gezien) en hij parkeerde op een plaats waar je geen auto verwacht. Dit gecombineerd met het slechte weer was zijn wagen onzichtbaar. Is dit dan geen vorm van uitlokken? Dit zou dus willen zeggen dat je mag parkeren waar het wil, iemand die zich aan de regels houdt zou sowieso in fout zijn en ook voor zijn schade moeten opdraaien? Het kan zijn, maar ik ga me niet laten doen in dit geval. Ik heb trouwens ook een foto getrokken van de plaats waar hij stond en al de voorgaande redens zien hierop te zien.