Op 9 september heb ik een scooter ongeluk gehad met een fiets. De fietsgebruiker had aangegeven op de schadeformulier over dat ze fout zat en ook ingevuld dat ze verzekerd was.
Rechtsbijstand van mijn verzekering ging er op onderzoek uit en ze was niet verzekerd. Vervolgens in overleg met mij gingen ze een speciaal onderzoek doen of er nog wat te halen valt bij haar. Maar ze had geen koopwoning enzo... ik heb er geen verstand van hoe dat gaat maar dat is wat mijn verzekering bij mij heeft gemeld.
Ik zelf heb moeten revalideren en uiteindelijk 50% gescheurd pees en die ooit dus helemaal scheurt en er operatie moet plaats vinden.
Nou, heb ik contact gehad met rechtsbijstand en die zegt dat ze uit hun fonds mij 500 euro willen betalen en dat zij dan klaar zijn met de zaak en dat ik het verder kan gaan afhandelen met haar.
Mijn vraag is kan ik meer geld van hun vragen en is dat gebruikelijk om meer geld te vragen van hun fonds??? Want ben alleen aan eigen risico 440 euro kwijt. Verder revalidatie van 6 maanden en een pees die gescheurd is voor 50% en blijvende pijnklachten.
UITEINDELIJK zegt mijn verzekering dat zij niet verzekerd is en dat er niks van haar te halen valt en dat het geen zin heeft??? Ik heb er geen verstand van maar moet ik met die 500 euro akkoord gaan of kan ik meer eisen of kan ik het anders aanpakken??? Het gaat mij niet om het geld maar ook om dat de fietsgebruiker helemaal niet meer reageert ook op verzekering en dat zij onderzoek moesten doen... ik vind het erg dat fietsgebruiker er zo makkelijk mee wegkomt. Iemand die advies voor mij heeft