Wat is daar niet juist aan? In de rest van uw verhaal schrijft u toch dat u de weg overstak?tegenpartij heeft duidelijk ingevuld (aangekruist) dat ze achteruit reed. Ik heb echter ook ingevuld dat ik rijbaan overstak om garage, inrit/onverharde weg op te rijden.. eigenlijk is dit niet helemaal juist..
voorrang van rechts? wat bedoelt u ?Wat is daar niet juist aan? In de rest van uw verhaal schrijft u toch dat u de weg overstak?tegenpartij heeft duidelijk ingevuld (aangekruist) dat ze achteruit reed. Ik heb echter ook ingevuld dat ik rijbaan overstak om garage, inrit/onverharde weg op te rijden.. eigenlijk is dit niet helemaal juist..
U voerde dan ook een manoeuvre uit zodat de voorrang van rechts wel eens van toepassing zou kunnen zijn.
het is niet helemaal juist omdat het geen onverharde weg is, noch inrit was waar ik me naar aan het begeven was, maar een weggetje naar een garagecomplex dat zich achter appartementsgebouw bevindt.. voor alle duidelijkheid, ik was die weg nr garages nog niet op, ik stond nog op hoofdbaan waar tegenpartij achteruit a h rijden was..Wat is daar niet juist aan? In de rest van uw verhaal schrijft u toch dat u de weg overstak?tegenpartij heeft duidelijk ingevuld (aangekruist) dat ze achteruit reed. Ik heb echter ook ingevuld dat ik rijbaan overstak om garage, inrit/onverharde weg op te rijden.. eigenlijk is dit niet helemaal juist..
U voerde dan ook een manoeuvre uit zodat de voorrang van rechts wel eens van toepassing zou kunnen zijn.
voorrang van rechts? wat bedoelt u ?
ik was de baan overgestoken (voor een stuk) en de tegenpartij reed mij aan doordat ze naar achter reed op de grote baan die ik overstak (ik kwam van een andere openbare weg).. ze was dus links van mijn voertuig (ik rechts).