Voetbal op auto.

Shyboy1234
Topic Starter

Voetbal op auto.

#1 , 19 sep 2012 11:34

Goedendag,

aantal maanden geleden was ik met een paar vrienden op het speeltuin wat aan het overschieten met een bal en perongeluk stuiterde de bal naar een auto.
auto stond ook fout geparkeerd, totale bedrag wat ik aan de verzekering moet betalen is 1125.
Ik was op dat moment nog niet aansprakelijk verzekerd dus vandaar dat dat bedrag uit mijn eigen zak moet komen.
Aantal dagen geleden heb ik een regeling getroffen met de zekering (150 euro per maand), na een paar dagen krijg ik een akkoord per brief (moest me handtekening zetten etc).
Heb het netjes opgestuurd !
Dan krijg ik vandaag nogmaals een brief binnen dat de "client" niet akkoord gaat met de regeling.
ze vragen het bedrag in 3 termijnen te voldeoen, 375 per maand.
Ik ben nog maar een student, heb geen baan.
Sta totaal radeloos op dit moment.

kan ik hier wat tegen doen ?.

mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 19 sep 2012 12:21

Of dat de auto verkeerd geparkeerd stond of niet doet niet ter zake.
De brief die u ontvangen heeft (150€/maand) was waarschijnlijk een voorstel van de verzekering naar zowel u als de eigenaar van de wagen. Akkoord moest waarschijnlijk door beide partijen gegeven worden, en de tegenpartij ging niet akkoord. Afbetalingsplan kan maar mits akkoord schuldeiser, deze kan zelfs de volledige som meteen opeisen, die u dan zou moeten betalen.

Shyboy1234
Topic Starter

#3 , 19 sep 2012 12:46

Dat dat er niet toe doet snap ik.
ik kan helaas niet 375 euro per maand missen, dat is amper me inkomen.

wat kan ik nu gaan doen ?.

Reclame

Turaki

#4 , 19 sep 2012 12:52