-

patjebrussel
Topic Starter
Berichten: 627

-

#1 , 20 jul 2012 11:28

-
Laatst gewijzigd door patjebrussel op 25 dec 2012 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Kingfisher
Berichten: 483

#2 , 20 jul 2012 13:38

Uw eigen verzekering, tenzij u een omnium heeft, komt hier niet tussen. Uw eigen verzekering dient om de schade aan anderen te betalen. Uw schade wordt betaald door de verzekering van diegene die tegen u is gereden. Maar ja, die is weg/ongekend.

Meld het aan de verzekering, vraag hun ook wat of hoe te herstellen. Mocht dan later de dader gesnapt worden (ik zou er mijn adem niet voor inhouden), dan kan uw verzekering alsnog optreden.

patjebrussel
Topic Starter
Berichten: 627

#3 , 20 jul 2012 16:22

-
Laatst gewijzigd door patjebrussel op 25 dec 2012 07:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Reclame

lohabra
Berichten: 1015

#4 , 21 jul 2012 17:09

Veel meer dan aangifte doen bij de politie -zoals u gedaan heeft-, kan u helaas niet doen, vrees ik. En evt een klacht indienen tegen onbekenden wegens dat vluchtmisdrijf. U kan wel vermoeden wie de dader is. Maar als u niet kan bewijzen (bvb schade aan zijn voertuig die overeenkomt met de schade ten gevolge van de aanrijding met uw auto), zou ik opletten met iemand te beschuldigen.

Al begrijp ik ten volle hoe vervelend het is (zelf ook al 2x slachtoffer geweest van een aanrijding met blikschade en vluchtmisdrijf).
The pessimist complains about the wind
The optimist expects it to change
The realist adjusts the sails

Terug naar “Verkeersongevallen”