hallo beste forum leden,
ik ben ellen en nieuw op dit forum, maar heb al gelijk een vraagje.
Mijn schoonmoeder (76 jaar) is in januari gevallen aangezien ze slecht te been was liep ze met krukken. Ze is gestruikeld omdat er een achttal stenen ontbraken op het voetpad en is lelijk ten val gekomen. De eerst zorgen zijn toegepast door de pedicure waarheen ze onderweg was maar voor verdere zorgen is ze op spoed geweest. Ze is nog steeds in behandeling
de politie heeft een klein pv opgemaakt.
De verzekering heeft na een 10 tal dagen een dossier opgesteld(mijn schoonzus zou het regelen maar ziet er geen nut meer van in) sinds deze week heb ik het op mij genomen aangezien ik het niet fair vind van de verzekering dat mijn schoonmoeder van het kluitje naar het riet gestuurd word maar wanneer ik vraag aan de verzekering hoe het ermee staat krijg ik het antwoord 'het zal niet gemakkelijk zijn'.
De schuld word steeds op iemand anders geschoven de eigenaar van de woning, de aannemer die werken uitvoerde, de gemeente en zelfs eandis.
Ondertussen zijn de stenen wel terug geplaatst door de gemeente.
Nu is mijn vraag eigenlijk wie is er verantwoordelijk voor het voetpad en of zijn hier wetten over en waar vind ik die. Want ik wil mijn schoonmoeder helpen om de kosten te recuperen.
Alvast hartelijk dank,
Ellen