voorschotten vragen

frederikf
Topic Starter

voorschotten vragen

#1 , 03 mei 2012 15:30

beste , ik heb vorig jaar een moto ongeval gehad , ik had ernstige breuken waar ik nog steeds van herstel , ik heb al 10.000 eu aan kosten gehad van dokters aphoteek kinie enz ,,, ook mijn loonverlies bedraagd al rond de 15.000 eu , tot op heden kreeg ik 5500 eu van de tegenparty ( ik ben in mijn recht verklaart ) nu gaan die een mediche expertiese uitvoeren datum is nog niet bekend , ze willen pas een nieuw voorschot uitkeren na deze , kan dat zo maar na al de verliezen die ik nu al heb , kan ik op een of andere manier stappen ondernemen om de tegenparty te dwingen een voorschot uit te betalen ?
alvast bedankt voor het antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
pieterverherstraeten
Contacteer: Website

#2 , 18 mei 2012 15:44

Geachte heer,

indien U kan aantonen aan de hand van bewijzen dat de schade reeds hoger ligt dan 5.500,00 € , zal +/- elke verzekeringsmaatschappij verdere voorschotten betalen.

Ik zou dus een overzicht geven van de kosten die U tot nu toe heeft gemaaakt en van de schade die U heeft geleden en dit overmaken aan de verzekeringsmaatschappij met het verzoek bijkomende provisies over te maken.

mvg,

Pieter Verherstraeten

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”