Goedemiddag,
Mijn ongeluk is nu al elf jaar geleden gebeurd en de schade aan mijn auto werd quasi direct betaald (tegenpartij is achter in mijn wagen gereden). Lichamelijk gezien heb ik echter een lijdensweg afgelegd (whiplash, barsten in wervels, ..) en kers op de taart was een operatie anderhalf jaar geleden. Ik heb me laten vertegenwoordigen door een chirurge (Dr. Lechat) als ik op onderzoek moest en het dossier werd steeds opengehouden omdat ze me vroeger niet wilden opereren omdat ik 'te jong' was.
Ondertussen zijn we elf jaar later, ben ik steeds qua job moeten minderen en werd ik nu weer ontslagen wegens langdurige afwezigheid (operatie, revalidaties, ..). Jammer genoeg heb ik nog steeds dagelijks pijn en hier zal niets meer aan te doen zijn. Of zoals mijn huisarts zegt 'ermee proberen te leven, medicatie nemen, ..'.
Wat mag ik nog van de verzekering verwachten hieromtrent ? Iemand hier een realistisch idee van ?
Qua vergoeding kreeg ik op die 11 jaar rond de 15000 euro (en mijn auto werd volledig hersteld).
Bedankt!