Hallo,
Om een lang verhaal kort te maken...
Mijn echtgenoot werd in 2006 als voetganger overreden...hierdoor heeft hij verschillende letstels opgelopen...
we hebben een minnelijke medische expertise afgebroken omdat de voorstellen van de tegenpartij belachelijk waren en zijn dan een
juridische expertise begonnen. Expert is door de rechter toegewezen en wat blijkt...de verzekering gaat deze keer de smerige kant op...
Mijn echtgenoot was juist voor het ongeval in een gevecht verwikkeld waarbij er enkele slagen aan beide kanten werden uitgedeeld...
hierdoor is mijn echtgenoot gevlucht en een beetje verder aangereden geweest door een dronken chauffeur.
Er is nooit gesproken dat de letstels opgelopen door mijn echtgenoot mogelijks door die gevecht komen en niet door het ongeval...
al jaren (dateert van 2006 is hier door tegenpartij niks over gezegd geweest, zelfs niet tijdens de minnelijke medische expertise waarbij we het eindverslag gekregen hebben met een blijvende percentage incapaciteit.
Dit kan toch niet??? Wie zegt hoeveel slagen mijn man heeft gekregen en waar ze op neerkwamen?? de discussie is nu dat de (hersenletstels, tandletsels en kaakbreuk niet door het ongeluk kwam!)
Mijn echtgenoot heeft het bewustzijn verloren toen hij geraakt werd door de wagen...
Wat kunnen wij doen??
bedankt