juridische bijstand

lala
Topic Starter

juridische bijstand

#1 , 06 apr 2010 20:58

Hallo,

Ik heb al eerdere vragen gesteld op deze forum ivm met mijn ongeluk...Nu had ik een vraagje; ik heb rechtsbijstand maar zij vinden de tussenkomst van een advocaat niet nodig..echter zijn we wel al beland aan het einde van de minnelijke medische expertise. Echter de besluiten van het consolidatierapport bevallen me helemaal niet, wat ook te verwachten was ( heb grote spijt dat ik niet voor de juridische kant ben gegaan!!!). Ik heb dan ook grote twijfels bij mijn geneesheer die mijn belangen moet verdedigen maar bijna geen kennis over mijn dossier + grote fouten heeft laten staan in dit belangrijk rapport...Ik ben bij mijn advocaat geweest en ook hij heeft me geen wijze raad gegeven.
Ik ben dus van plan om een tweede advies in te winnen bij een andere advocaat en expert geneesheer...Echter zal mijn juridische bijstand niet willen tussenkomen ( tegenpartij en mijn jurid.bijstand zijn hetzelfde!! wat een ongeluk) Ik vind dit niet kunnen!!! Ik wil een ander advocaat raadplegen en vragen om een berekening te maken , is zijn tussenkomst dan nog voorbarig???????bulshit!

Ik ben dus een MME opgestart en wil mijn recht bekomen via de rechtbank, echter moet ik eerst via arbitrage gaan en dit zal alleen maar tijd nemen en geen beter resultaat volgens mijn raadsgeneesheer. Ik heb een protocol ondertekend dat mochten beiden geneesheren geen akkoord bereiken dat de arbitre dan beslist....Kan iemand me zeggen of ik dit kan omzeilen en direct naar de rechtbank gaan???

Hartelijk dank

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding