als ik het goed begrijp is het jouw fout dat hij je niet gezien heeft??nu stapt hij uit zijn auto en zegt da is u fout ik heb u ni gezien
als ik het goed begrijp is het jouw fout dat hij je niet gezien heeft??nu stapt hij uit zijn auto en zegt da is u fout ik heb u ni gezien
had jij daar niet gereden, had hij dan met volle snelheid op die andere auto gereden, gezien hij er u al remmend opreed??
heb je in die drie jaar niks anders gehoord?
U moet de dagvaarding overmaken aan uw verzekeringsmaatschappij. Als u veroordeeld wordt moet zij de schade aan de tegenpartij betalen.
scorpioen
Normaal moet je bij een ongeval binnen de x dagen je verzekeringsmaatschappij op de hoogte brengen. Waarom is dat destijds niet gebeurd? Heeft niemand u daar op gewezen? Ook politie niet, die hebben toch een PV opgemaakt?U moet de dagvaarding overmaken aan uw verzekeringsmaatschappij. Als u veroordeeld wordt moet zij de schade aan de tegenpartij betalen.
scorpioen
dus als ik het goe versta, kan ik best een afspraak maken bij de verzekering en een kopie maken van de dagvaarding en aan hun geven en de verzekering komt er tussen? ook al ben ik niet meer verzekerd bij hun omdat mijn brommer paar maanden later gestolen is ?
mvg kristof
nogmaals bedankt voor jullie spoedige reactie!
ja ze hebben een pv opgemaakt en die heb ik binnen gedaan bij de verzekering en zij heeft gezegd als ge er iets van hoord laat het mij dan weten, ma wie had da nu nog gedacht na 3 jaar ik hoop dat zij die papieren nog heeft!Normaal moet je bij een ongeval binnen de x dagen je verzekeringsmaatschappij op de hoogte brengen. Waarom is dat destijds niet gebeurd? Heeft niemand u daar op gewezen? Ook politie niet, die hebben toch een PV opgemaakt?U moet de dagvaarding overmaken aan uw verzekeringsmaatschappij. Als u veroordeeld wordt moet zij de schade aan de tegenpartij betalen.
scorpioen
dus als ik het goe versta, kan ik best een afspraak maken bij de verzekering en een kopie maken van de dagvaarding en aan hun geven en de verzekering komt er tussen? ook al ben ik niet meer verzekerd bij hun omdat mijn brommer paar maanden later gestolen is ?
mvg kristof
Bij uw aangifte 3 jaar geleden zal men u een dossiernummer hebben toegekend. U licht hen nu in (dringend!!!!!!!) met verwijzing naar dossiernummer schadegeval.ja ze hebben een pv opgemaakt en die heb ik binnen gedaan bij de verzekering en zij heeft gezegd als ge er iets van hoord laat het mij dan weten, ma wie had da nu nog gedacht na 3 jaar ik hoop dat zij die papieren nog heeft!Normaal moet je bij een ongeval binnen de x dagen je verzekeringsmaatschappij op de hoogte brengen. Waarom is dat destijds niet gebeurd? Heeft niemand u daar op gewezen? Ook politie niet, die hebben toch een PV opgemaakt?
mvg kristof
mvg kristof.
oke, ik ga morgen direct bellen voor zo rap mogelijk de nodige zaken in orde te brengen, ik hou jullie dan ook op de hoogte.Bij uw aangifte 3 jaar geleden zal men u een dossiernummer hebben toegekend. U licht hen nu in (dringend!!!!!!!) met verwijzing naar dossiernummer schadegeval.ja ze hebben een pv opgemaakt en die heb ik binnen gedaan bij de verzekering en zij heeft gezegd als ge er iets van hoord laat het mij dan weten, ma wie had da nu nog gedacht na 3 jaar ik hoop dat zij die papieren nog heeft!Normaal moet je bij een ongeval binnen de x dagen je verzekeringsmaatschappij op de hoogte brengen. Waarom is dat destijds niet gebeurd? Heeft niemand u daar op gewezen? Ook politie niet, die hebben toch een PV opgemaakt?
mvg kristof.