Hoger beroep

Amin
Topic Starter
Berichten: 47
Juridisch actief: Nee

Hoger beroep

#1 , 20 feb 2024 10:24

Beste, ik ben vorige jaar voorgekomen bij politierechtbank in Leuven. Mijn ex collega is vrijgesproken en ik ben beschuldigd voor een feit die ik niet heb gedaan maar mijn collega zelf. Er was een getuige op moment van het ongeval tijdens het werken. Fietser was toen ten val gekomen door een blok die mijn collega daar heeft gelegd op de rijbaan en zo is die fietser ten van gekomen. Getuige was een jongen van 12 jaar die mijn collega heeft gezien dat hij een blok op de rijbaan heeft gelegd en na ongeval direct heeft weggenomen en op voetpad gelegd. Er waren camerabeelden maar lieten niet het volledige beeld zien, wel is te zien dat mijn collega een blok neemt van camionnete en nadien steekt hij over maar dan is er niks te zien. Ik had die dag gele fluo kledij en mijn collega oranje fluo kledij aan. Getuige jongen van 12 heet duidelijk gezegd op verhoor persoon met oranje fluo jas nam en blok en legde deze op de rijbaan en na ongeval weggenomen en op voetpad gelegd. 2de getuige was buschauffeur verklaarde, zag iemand een blok gooien op de rijbaan en toen de politie vroeg welke kledij had die persoon aan wist hij het niet zijn verklaring was de ene was iets voller dan de andere. Ik en mijn collega verschillen niet van postuur zien er hetzelfde uit. Nu na de vonnis uitspraak wordt ik beschuldigd dat ik die blok daar heb gelegd en ik heb zelf niks gedaan. Ik had toen hoger beroep getekend. Ik ben op zoek naar een goede advocaat die iets kent van zijn vak deze advocaat die ik heb lijkt me geen goede. Mijn vraag nu word mijn ex collega terug opgeroepen of is hij vrijgesproken. Kent er iemand een zeer goede advocaat en kan ik nu nog veranderen van advocaat aangezien mijn zaak volgende maand is. Kan iemand me helpen

Reclame