onterecht opgemaakt juridisch verslag gerechtsarts op 15/06/2022

filouyakozionfelix
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

onterecht opgemaakt juridisch verslag gerechtsarts op 15/06/2022

#1 , 09 mar 2023 14:57

Door het onvolledige persoonlijke verslag , lichte aanrijding met intoxicatiegehalte; schade aan het aangereden voertuig 423,50€; staat als besluit dat ik lichamelijk, dat klopt ik ben invalide maar ook geestelijk ongeschikt ben om, ......; dat is een regelrechte aanslag op mijn privacy en tal van onderzoekrapporten van de behandelende professor die werden niet vermeld , had ze niet ontvangen staat in het verslag; heb bij het vonnis 1 maand rijverbod gehad en de boete maar dat ik geestelijk ongeschikt ben dat is er over.

LeenW
Berichten: 12839

#2 , 09 mar 2023 14:58

Wat is uw vraag juist?

filouyakozionfelix
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 mar 2023 15:05

Kan de gerechtsarts in gebreke worden gesteld omdat ze door haar persoonlijke visie een verslag heeft opgemaakt die niet al de juiste gegevens bevat en dus door te vermelden als besluit dat ik lichamelijk en geestelijk ongeschikt ben , dat wil ik niet enkel betwisten maar , kan ze in gebreke worden gesteld als een nieuwe advocaat wordt genomen

Reclame

LeenW
Berichten: 12839

#4 , 09 mar 2023 15:12

Een gerechtsarts geeft geen persoonlijke visie maar een professionele diagnose. Om zoiets aan te vechten gaat u sluitend bewijs nodig hebben.

filouyakozionfelix
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#5 , 09 mar 2023 15:26

Als ik in één professionele diagnose lees bij medische verslagen, Aan de behandelende vaatchirurg van betrokkene werden medische verslagen opgevraagd teneinde de medische toestand beter te kunnen inschatten; Tot op heden werden deze verslagen ons niet overgemaakt, en beide Prof R die de behandelende Professor is in het UZ- X en de gerechtsarts in hetzelfde gebouw , tja dan stelt ze door dat te vermelden de Professor in gebreke, en wat je zegt is juist zal nog met andere zaken in het verslag die niet steekhoudend zijn kunnen gestaafd worden, maar dank voor je antwoord

Namen gewijzigd - JurecaBE - moderator

filouyakozionfelix
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#6 , 09 mar 2023 15:55

Dat is net als Pontius Pilatus, haal feiten aan die er in het verslag staan , er staan nog meer onregelmatige zaken in, vb, ben bijna kaal dus stelden ze voor om enkel maanden mijn haar te laten groeien?????Met het oog op een 2de medisch onderzoek met bijkomende afname van een haarstaal; betrokkene verklaart zich hiermee akkoord, nooit gebeurd dat 2de onderzoek, en dan dergelijk besluit neerschrijven lichamelijk en geestelijk ongeschikt

Franciscus
Berichten: 38600

#7 , 09 mar 2023 20:50

Hebt u beroep aangetekend tegen het vonnis?
Is het vonnis al betekend en in kracht en gezag van gewijsde gegaan?

filouyakozionfelix
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#8 , 10 mar 2023 14:16

Als je pas op 28/02/2023 na veel mails te hebben gestuurd pas het vonnis uitgesproken op 22/12/2022 via de verzekeringsmakelaar dan nog toegestuurd wordt en als het een schaakspel zou geweest zijn is dat toch een zet die kan tellen om iemand schaakmat te zetten, maar schrijven dus wel in die mail , nu kan je geen beroep meer aantekenen, logisch gevolg dat weet iedereen dat het dan niet meer kan,

Terug naar “Verkeersongevallen”