Mobiel parkeerverbodsbord bij de ingang van de garage

karole3ka
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Mobiel parkeerverbodsbord bij de ingang van de garage

#1 , 05 okt 2022 13:16

Vandaag in de ochtend, voor mijn ingang van de garage, was er een parkeerverbodsbord. Hij lag op de weg. we hebben een ondergrondse garage. Bij het weggaan was niet te zien dat er iets op de stoep lag. Ik ben er overheen gereden en mijn auto is beschadigd (bekraste lak en deuk). Ik heb geen aanvullende verzekering. Kan ik de stad aanklagen voor slechte plaatsing van borden en slechte kwaliteit (borden vallen om bij weinig wind). Ik ben boos als een ****

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12825

#2 , 05 okt 2022 13:42

1) U rijdt tegen een stilstaand object, dat is al iets dat in uw nadeel speelt.
2) Er is geen bewijs dat de borden omgewaaid zijn, dit kan ook het werk van vandalen zijn.
3) Zijn er getuigen van dit incident die uw verhaal kunnen bevestigen?

karole3ka
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

#3 , 05 okt 2022 14:04

het is meer mogelijk dat iemand een merkteken heeft verplaatst of geschopt. Normaal staan ​​ze aan het einde van het trottoir en nu lag het bij de ingang dus het bewoog niet vanzelf (er was geen wind). Er is geen wereld, vertrek na 6 uur 's ochtends (als het nog donker is)

Reclame

Drone
Berichten: 3030
Locatie: st-niklaas

#4 , 05 okt 2022 19:38

aangeven bij de verzekering en de stad als tegenpartij aanduiden.

meer kunt ge momenteel niet doen

Terug naar “Verkeersongevallen”