Klacht na aanrijding

farleon
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Klacht na aanrijding

#1 , 19 aug 2022 14:42

Hallo iedereen,

Enkele maanden geleden was ik betrokken in een klein ongeval. Aan mijn wagen was niets, aan de andere lichte schade. We hebben toen gsm nummers uitgewisseld om het verder te regelen aangezien er niet echt iets aan de hand leek.
We hebben vervolgens wat contact gehad, en na een week dagen kwam de persoon er ineens mee af dat de schade toch groter dan gedacht was na een garagebezoek. Ik heb toen gezegd dat ik verzekeringspapieren wilde invullen en we eens moesten afspreken. Daar heb ik 2 weken geen antwoord meer op gehad. Nu zijn we enkele maanden later en wil de persoon een klacht indienen bij de politie.

Ondertussen kan die wagen al gigantisch veel meer dingen voorgehad hebben. Moet ik me zorgen maken?

Mvg,
Farleon

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Chamch
Berichten: 151
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 aug 2022 15:07

Hoe ging 't accident precies? Wie had voorrang, waar hebben jullie elkaar aangereden?

Er kan inderdaad van alles en nog wat gepasseerd zijn in die tijd dus tenzij tegenpartij kan bewijzen dat het effectief daaraan ligt is er geen reden om bang te zijn.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 19 aug 2022 15:43

Je hebt hopelijk foto's genomen van de schade bij de tegenpartij :?:

Reclame

Terug naar “Verkeersongevallen”