Verhoor van vlugmisdrijf

Eruptor
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Verhoor van vlugmisdrijf

#1 , 29 jan 2022 11:51

Ik ben vrachtwagenchauffeur bij het ritsen op de buiten ring van Brussel ben ik met mijn vrachtwagen al 1/4 in gevoegd met de trekker word ik aangereden door een auto om dat deze plots versnelde ik het niet kunnen ontwijken de auto is geraakt ter hoogte van het achter wiel ik ik werd geraakt op de hoek linksvoor bumper ik heb mijn weg vervolgens verder gezet en ben door gereden om mijn werkdag door te zetten niet wetende van de de schade van het andere voertuig ik heb geen aan ziendelijk schade maar nu heeft die bestuurde die mij heeft aangereden aangiften gedaan bij de politie en nu zou ik vlugmisdrijf hebben geplicht. En moet worden verhoord ik die zaak. Ik sta ook nog onder probatie.Mijn opdracht van de rechtbank opleg dat ik moet blijven werken voor te voldoen aan de eisen wat zij hebben opgelegd

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12828

#2 , 29 jan 2022 12:34

Dat is inderdaad vluchtmisdrijf. Bij een aanrijding moet u stoppen om de schade te inspecteren, niet wegrijden en er vanuit gaan dat het wel in orde zal zijn. Best een advocaat raadplegen vanwege de probatie.

Inazuma
Berichten: 9769
Juridisch actief: Nee
Contacteer: Website Twitter

#3 , 29 jan 2022 18:07

U wist dus dat u een ongeval gehad heeft, en rijdt toch door ...

Niet slim
Zeker niet wegens uitstaande probatie

Zoals LeenW stelt: contacteer advocaat

Reclame

Franciscus
Berichten: 38596

#4 , 30 jan 2022 17:31

Als u het wist en op die plaats niet kan stoppen dan rijdt u verder ( noteer nplt van andere partij) en doe teken om op parkeerstuk te gaan staan. Indien andere partij dan niet heeft gezien belt u 101 doet melding van de feiten en doe daarna aangifte van de feiten bij uw lokale politie (woonplaats of plaats bedrijf).
Als later blijkt dat andere partij ook aangifte heeft gedaan zullen beide PV wel samenkomen als de een of de andere wordt uitgenodigd voor verhoor.
U geeft dan het PV nr van uw aangifte door aan de politiedienst die u wegens (volgens andere partij) geen aangifte u wil moet verhoren.

Terug naar “Verkeersongevallen”